יום שבת, 17 בפברואר 2007

חפשו אותי בגוגל




רבים שואלים אותי: אייל, איפה אתה? האם כבר חזרת מדרום אמריקה? למה אתה לא מתקשר? תור מי השבוע לעשות ספונז'ה?

את התשובה הקצרה ניתן למצוא בגוגל. ונעבור לתשובה הארוכה:
בימים אלו ממש מוקם מרכז פיתוח של גוגל בתל-אביב. העובדים החדשים נשלחים לטירונות במשרדים הראשיים של גוגל במאונטין ויוו, קליפורניה. אז אחרי שבוע של מנוחה בארץ, ארזתי קיטבג ועליתי על מטוס לקליפורניה.
המרכז הראשי במאונטין ויוו מפורסם כאחד ממקומות העבודה המפנקים בעולם - ואכן ניתן למצוא בו את הדברים הבאים:
- אוכל גורמה בחינם בתוך הקמפוס: לכל בניין יש מסעדה משלו עם אוכל שונה, ברמה שקשה להאמין. כל 100 מטר יש קפיטריה עם פינוקים. וביום שישי בערב (שקול לחמישי שלנו) יש פגישה המונית עם בירות, יין, וג'ז.
- בריכות שחייה, מגרש כדורעף
- שולחנות מסג', חדרי כושר
- שולחנות פול, משחקי וידאו עתיקים, טלוויזיות
- עמדות לתיקון וחלוקה של חומרה (בחינם כמובן)
- בובת ענק של דארט ויידר, פסנתר, שלד של דינוזאור ועוד ועוד


האנשים שעובדים במקום נופלים לאחת מהקטגוריות הבאות:
א. גורואים של תוכנה, כאלו שכתבו את הספר שהגורואים בארץ קוראים
ב. גורואים של אקדמיה - פרופסורים מסטנפורד וברקלי, סתם דוקטורים לא נחשב פה

יוצא שאני מרגיש פה קצת כמו ילד מפגר, שבקושי יודע להגיד לינוקס בלי טעויות דפוס. מאידך, האנשים פה מאוד ידידותיים ותמיד שמחים לעזור ולהסביר על מה הם עובדים.
יש פה הרבה מאוד מאוד מה ללמוד, ואני מסיים את היום בשעה עשר, ככה שאין לי זמן לבילויים. הספקתי בינתיים לפגוש את אח של מאיה לערב בירות... עכשיו מתחיל סוףשבוע ארוך (ביום שני לאמריקאים חג מצחיק בשם "פריזדנט'ס דיי") ככה שאני אוכל קצת להוריד הילןך.
סיפורים נוספים יגיעו בהמשך, בינתיים אני אשאיר אותכם עם קצת תמונות.
ואל תהיו סנובים, תשאירו תגובות!


7 תגובות:

Unknown אמר/ה...

חפש את התגובה שלי בגוגל!
אולי כיף בעמק הסילקון, אבל אין שם שלג. חוץ מזה, גם כאן, בקהילת הקודש ניו יורק, האנשים מתחלקים לשני סוגים:

א. שנדי ומנדי
ב. אנשים שמריירים על שנדי ומנדי

חג נשיאים שמייח!

האח

אנונימי אמר/ה...

תמשיך לעדכן! כולל כל הפרטים הקטנים ותמונות, כמובן.

Ran Tavory אמר/ה...

Hi Eyal, welcome to Google. Hope you have a lot of fun in MTV and get ready for the hard work in ISR.

Unknown אמר/ה...

מולדר מולדר..
הסתדרת בחיים:)
תביא משהו גם לאלה שתמכו בך לאורך כל הדרך:)
שיהיה המון בהצלחה ותמשיך לכייף

Unknown אמר/ה...

ogaresssהי מותק!!
כיף לקרוא... תמונות מהממות!
מאחלת לך הנאה ושמחה בהתנסויות החדשות.
ו... שבשנה הקרובה נטייל יחדיו בטבע בארץ המדהימה שלנו.

חיבוקים,
אורית.

אנונימי אמר/ה...

איזה כיף ךף

שמעתי שגוגל זכתה במקום ראשון בתחרות של חברת ההי טק שהכי כיף לעבוד. או מקום שני אחרי טועמת השוקולדים של עלית ;-)

מתי אתה חוזר לארצנו?

Unknown אמר/ה...

כל כך מוזר!!!

אייל - נפגשנו בערך לפני שנה בהרצליה... אני עובד בחברת טקנומטיקס וזה היה יום התנדבות עם ילדי צבע... אמרתי לך אז שאני מכיר את אח שלך...

מה שמביא אותי אליך, עופר... היינו ביחד באותו צוות בבה"ד 1... אני עדיין זוכר שהמלצת לי על איזה ספר בשם "חץ הזמן"... זוכר?

וכמובן בניגוד לכל הציפיות, פתאום אני רואה שאתה, אייל, מכיר גם את רן, שפגשתי רק לפני חודש וחצי בסקי!!!

ולבלוג כמובן הגעתי בגלל שאני מתעניין בגוגל תל-אביב!

המדינה שלנו כל כך קטנה!

חג שמח!
דן.