יום ראשון, 4 במרץ 2007

senior policia, no comprende ingles

ראשית, כדי לפרוק את זה מהלב, אני רוצה לספר לכם על הפרוייקט הסודי מאוד מאוד של גוגל עליו אני עובד (תשדלו לא לספר לאף אחד, הא?). ובכן מדובר באבטיפוס של רובוט שיודע להזמין קפה, פרוייקט מאתגר וחשוב. בעתיד מתוכננת אינטגרציה עם רובוט יפני שיודע להכין תה. איחלתי לרובוטים בהצלחה.

אתמול תמו להם שלושה שבועות אינטנסיביים ביותר בגוגלפלקס בקליפורניה. יום ממוצע כלל 3-5 פגישות עם אנשים חדשים שמספרים לי על הפרוייקט שלהם, 2-3 הרצאות טכניות, ו-1-2 ארוחות שחיתות.
המטרה של הלו"ז המטורף הזה היא ליצור קשרים עם האנשים המתאימים. מסתבר שיש פה הרבה מאוד ישראלים שחיים בקליפורניה ועובדים בגוגל, והם מפוזרים היטב בכל הצוותים החשובים, מה שהקל מאוד על ההתמצאות (אם מישהוא מיכם קורא, תודה!)
סופי השבוע גם הם היו טיפה מטורפים, יצא לי להיות בפסטיבל מוסיקה בסנטה ברברה, במשחק פוקר לתוך הלילה, אצל משפחה שלא ידעתי בכלל שיש לי, אצל חברים ואצל חברות...
במקביל, הספקתי לבנות לעצמי שם של עבריין התנועה המוביל מבין הישראלים פה:
- חניתי לתוך הפגוש של לטיני עצבני. אומנם לא קרה שום נזק, אבל הוא חטף התקף לב קטן כשראה את האותיות המוזרות על הרישיון שלי, והזמין שוטר שמילא דו"ח.
- מסתבר שכששוטר מנסה לעצור אותך על מהירות, הוא לא עוקף אותך וקורא לתוך הרמקול "פונטו עצור בצד", הוא פשוט נוסע אחריך עם סירנה, גם אם אתה מאט.
אחרי שסוף סוף עצרתי ניגש אליי שוטר מחומם ביותר. כשניסיתי להסתובב כדי להביא ניירות מהמושב האחורי, הוא דחף אותי חזרה למושב. למזלי יצאתי רק עם דו"ח על מהירות, ותחושת פרנויה קלה.

אז מה חופן בחובו העתיד? היום ומחר אני נמצא בניו יורק, ואח"כ אני חוזר לארץ הקודש. בסופ"ש יש את מסיבת הפורים המסורתית שאני מארגן עם הילה - ואני מצפה לפגוש את כולם שם.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

סע בזהירות, החיים יקרים, וזו לא סיסמא של זקנים או חנונים

Unknown אמר/ה...

שלום אייל, הגעתי לבלוג שלך במקרה כאשר חיפשתי טלפון או מייל של גוגל, יש לי רעיון די מבריק עבור גוגל ואין לגוגל מייל לשליחת הצעות לשיפור.
אשמח אם תשלח לי מייל שאליו אוכל לפנות כתובתי היא giladmano@gmail.com
תודה.

Unknown אמר/ה...

היי אייל,
אני מבין שאתה מאוד עסוק בעבודה (גוגל זה לא חצי-משרה), אבל אם כבר פתחת בלוג, האם לא הגיע הזמן לכתוב בו כמה דברים מעניינים שלא סותרים את הסכם הסודיות המטורף עליו אתה חתום?

Unknown אמר/ה...

שלום לך,
יופי של בלוג... שמי מאיה ואני עובדת בחברת מגדל שוקי הון.
אני מנסה להגיע למנהל\ת משאבי אנוש של גוגל. אשמח אם תוכל לעזור לי
mayatal1@gmail.com

Unknown אמר/ה...

היי אייל
הגעתי לבלוג שלך במקרה תוך כדי חיפוש מספר הטלפון/מייל של גוגל.
מכיוון שלא ניתן להשיג אותם אשמח אם תוכל לעזור לי, אני מחפשת T_SHIRT או סווצרט מקורי של גוגל ואף מוכנה לשלם עליו.
אתה יודע אולי איך אני יכולה להשיג ?
תודה,
קרן