יום ראשון, 4 בפברואר 2007

ניו יורק - תל-אביב

ניו יורק היא הבית של הניקס, של תוכנית "הדוגמניות" המקורית, ושל אח שלי. המקום המושלם לסיים את הטיול. ניו יורק היא עיר מפנקת, והיא פינקה אותי בכל אחד מהחושים:

ראייה - ניו יורק זה עיר שאפשר לראות בה הכל, החל מבחורות סיניות יפיפיות, וכלה בבחורות שחורות יפיפיות. טוב, למי שזה ממש חשוב, ראיתי גם מחזמר, בניינים גבוהים, וגשרים מגניבים - ראו תמונה.












שמיעה - הופעת ג'ז משובחת*, והרבה נגני רחוב.

מישוש - באקווריום של ניו יורק, היתה פינת ליטוף ל"סרטן הפרסה" - ראו תמונה.









טעם - למזלי, היה בניו יורק "שבוע המסעדות" כך שהיתה לי הזדמנות לטעום הרבה מסעדות יוקרתיות, במחירים סבירים יחסית. השארתי חור בארנק, ואדמה חרוכה מאחורי (ראה תמונה). זכורה לטובה במיוחד המנה של סרטן פרסה ברוטב שמנת (סתם, סתם)











ריח - בפאבים בניו יורק אסור לעשן! מי שבכל זאת חייב להסריח את הסביבה, עושה את זה בחוץ בשלג, לשמחתם לאיד של הלא מעשנים


בכן קוראיי, בזאת תם הטיול!!! כפי שאומרים אצלכם, היה קצוות.
את הפרק הנוכחי אני כותב מארץ הקודש!!!

עם זאת, לא תמו נדודיי... אבל על כך בפרק הבא.


*אני ממליץ על הלהקה בחום, שם הלהקה הוא
The bad plus

אין תגובות: